הסימון הראשון שצריך לעורר חשד אצל הספק הוא לקוח חדש שעד כה רכש בהיקפים קטנים יחסית, שילם תמיד בדייקנות, או אפילו במזומן ולפתע מבצע הזמנה גדולה במיוחד בתשלום דחוי. יתכן כי ניסה לרכוש את אמון בעל העסק בתקופה הראשונה.
הקמת מספר חברות במקביל ושימוש במספר יישויות משפטיות לצורך ביצוע עיסקאות. השימוש ברעיון זה יכול להיות מגוון מבחינת הלקוח, הוא יכול לרשום מספר חברות ולבצע רכישות קטנות בכל חברה וכך להסית ממנו תשומת לב. הלקוח יכול להציג עצמו בתור פרילנסר המבצע רכישות למספר חברות, הרשומות בעצם על שמו או על שם עוזריו, וכך שוב להסיט את תשומת הלב.
בעל חברה שאינו מציג עצמו בתור בעל החברה גם כן צריך לעורר חשד בלבו של הספק, או לחילופין אדם המציג עצמו בתור בעל החברה אך בעצם אינו רשום כבעליה. בכל אחד מהמקרים יתכן כי מבצע העוקץ אינו רוצה שהספק יערוך בדיקה עליו(וימצא מידע עסקי), בשל מעשי תרמית קודמים או אף עסקים כושלים מהעבר ומוביל את הספק שרוצה לבחון את בעלי החברה לבחון אנשים שאינם בעצם הבעלים האמיתיים של העסק.
חברה חדשה המבצעת רכישות בהיקפים גדולים מאוד או צוברת מלאים צריכה לעורר תשומת לב. חברה חדשה הרוכשת בהיקפים גדולים, תוך אמירה כי צריכה מלאי לצורך הזנקת העסק, יתכן ולא תשלם ותעלם בבוא יום התשלום. צבירת מלאים, גם כן חשודה. לקוח הרוכש חודש אחרי חודש כמות של סחורה ואינו מפיץ אותה, יבוא יום ולא יוכל לממן את הסחורה.
הסכמה מיידית על מחירים ללא התמקחות עליהם. כידוע לכל ספק במשק, אין לקוח שאינו מבקש הנחה, כשזה לא קורה, המצב אינו רגיל ויש לשים לב.
כותב תוכן במגוון תחומים בינהם ניהול סיכונים,מודיעין עסקי, קידום אתרים בגוגל ועוד.